duminică, 4 august 2013

Top 5 produse Avon

      
             M-am decis sa fac un top cu 5 produse preferate ale mele de la Avon.


       1.  Crema anti-bataturi Foot Works




  Am mari probleme legate de incaltaminte. Toate imi fac bataturi (papuci, adidasi, pantofi). Am incercat aceasta crema si a dat rezultate. Sunt foarte multumita de ea.
   Pretul variaza de la 9 la 12 lei.







     2. Crema nuantatoare BB SPF 15 Ideal Flawless

  



  Nu folosesc fond de ten decat foarte rar, dar o crema bb cu factor de protectie e binevenita in zilele de vara, intrucat nu incarca fata. Am ales nuanta Nude si mi se potriveste. Rezista cam 8-9 ore pe fata.
  Eu am dat 30 lei pe ea si are 30 ml.









     3. Mascara Infinitize
                                Este prima Mascara Avon ce are periuta sferica. Dupa dezamagirea produsa de Mascara Superdrama, pot spune ca aceasta este perfecta.
                               Pretul variaza de la 17 la 20 lei.







   4. Masca de curatare a porilor cu extract de floare de  lotus
            


                                         Este o masca exfolianta, ce se utilizeaza o data pe saptamana. Are o culoare alb spre mov. Se tine pe fata 5 minute, apoi se clateste cu apa din abundenta. Fata este 100% curatata la final. Mirosul este foarte frumos.
                                        Pretul variaza de la 10 la 20 lei.Are 75 ml.









   5.  Apa de toaleta Little Black Dress


                               Face parte din categoria floral orientala(   ciclama, ylang-ylang, pruna). Are un miros dulceag.
                                Pretul variaza de la 40 lei la 50 lei pt 50 ml.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu