duminică, 5 ianuarie 2014

Review-Masca nutritiva pentru par subtire si slabit cu miere si merisoare "Retetele bunicii Agafia"

      Descrierea produsului: Mierea de hrisca si extractul natural de merisoare hranesc perfect firele de par, lasandu-le mai puternice si mai elastice. Lasa parul matasos, usor de pieptanat si coafat. 
    Mod de utilizare: Dupa samponare si clatire, aplicati pe toata lungimea parului. Lasati sa actioneze 2-3 minute, clatiti. 
      Cantitate: 400 ml
        Pret: 19-20 lei
        
      Parerea mea:  Nu mai am lista cu ingrediente, imi aduc aminte doar ca extractele naturale erau la finalul listei. Folosesc masca pe post de balsam. Mirosul este un pic chimic, la fel ca si cealalta masca pe care o am de la aceasta firma, careia i-am facut review AICI. Aplic putin produs pe toata lungimea parului, dar fara radacini. Ce am observat eu este ca am un par foarte matasos, cum nu am mai avut pana acum. Si nu stiu de ce, dar parul mi se ingrasa dupa 4-5 zile daca folosesc aceasta masca, ceea ce este extraordinar! De acum incolo o sa o folosesc mai mult pe aceasta, desi am si alte masti bune. Geniala!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu