miercuri, 23 iulie 2014

Review " Pastă de dinți cu argilă activă și argint coloidal GennaDent Argentum" Vivanatura

    Descrierea produsului: Este o pastă de dinți 100% naturală, a cărei formulă aplică tehnologia de avangardă a metalelor coloidale. Conținutul de argint și cupru coloidal are efecte antibacteriene, antifungice, dezinfectante și de stimulare a regenerării  țesuturilor. Paste de dinți Argentum are efecte excepționale asupra sănătății gingivale, dar și asupra dinților, printr-o protecție sporită împotriva tartrului și apariției cariilor. Conține ulei volatil de portocale, care îi conferă o aromă plăcută. Nu formează spumă și nu conține fluor.

  • fără flour
  • fără parabeni
  • fără spumanți
  • procesat la rece

   Preț: 7-8 lei
   Cantitate: 50 ml


    Părerea mea: De ceva timp, încerc să evit pastele de dinți ce conțin fluor. Am mai folosit produse din gama Viavantura, cărora le-am făcut review. Am fost foarte mulțumită, de aceea am încercat și această pastă. Este 100% naturală. Nu conține sodium lauryl sulfate, ingredient ce îl are Colgate sau alte paste de genul. Tocmai de aceea nu face spumă, pentru că este mult mai "sănătoasă". Curăță bine, iar gustul este de portocale. Culoare este gri, pământie, datorită argilei. Deși tubul e micuț, ajunge destul de mult timp. 
   În aceeași gamă sunt: Gennadent Homepatic, Gennadent Junior, Gennadent Menthol, Gennadent Herbal, Gennadent Forte, Gennadent Parodontik și Gennadent praf de dinți cu argilă activă și plante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu