duminică, 9 noiembrie 2014

Review "Șampon Manicos cu săpunariță și argan contra căderii părului"

 Descrierea produsului: Samponul este obtinut prin saponificarea uleiurilor de cocos si de masline si este ajutat de extractul de sapunarita pentru o spalare delicata si eficienta. Contine glicerina care asigura o hidratare de durata si calmeaza scalpul. Uleiurile de argan, nuca si ricin impreuna cu extractul de brusture hranesc firul de par impotriva poluarii din mediul extern. Extractul de mesteacan si urzica regleaza secretia de sebum si previne aparitia matretii. Extractele de rozmarin si coada calului, proteinele din matase si pantenol stimuleaza regenerarea celulara, combat fragilitatea firului de par si ii confera vigoare si vitalitate. Poate fi folosit impreuna cu "Lotiunea contra caderii parului", "Balsam de par hidratant" sau "Masca de par regeneranta".

  Ingrediente: Potassium cocoate, Aqua, Glycerin, Potassium Olivate, Saponaria officinalis extract, Potassium citrate, Argania spionosa seed oil, Juglans regia seed oil , Riciunus communis seed oil, Arctium lappa extract, Rosmarinus officinalis extract,  Urtica dioica extract, Betula alba extract, Equisetum arvense extract, Melissa officinalis aetheroleum, Sericin, Panthenol, Tocopheryl acetate.
 Nu conține:  Sodium laureth sulfate (SLES), sodium lauryl sulfate (SLS), și clorură de sodiu  (NaCl), parabeni sau alți conservanți, alcool etilic, coloranți de sinteză, grăsimi animale.
 Preț: 20-24 lei
 Cantitate: 300 ml



  Părerea mea: Am cumpărat acest șampon în lipsa celui de la Bunica Agafia. În Iași se găsește din ce în ce mai greu. O lună l-am folosit pe acesta, până când m-am dus acasă și l-am achiziționat pe cel vechi. Singura asemănare între cele două este că nu conțin SLES/SLS și au fff multe extracte naturale. Doar că acesta nu spală nicio mască de păr, ulei de păr sau ser. Nici cu balsam nu te poti da, pentru ca apa simplă de la final nu îl clătește. Nu am mai întâlnit așa ceva, un șampon care sa nu spele sebumul sau orice altă mască. L-am folosit o lună (așa de mult), pentru că am vrut neapărat un șampon fară SLS,  cel de la Vivanatura nu îmi mai priește, iar celălalt se găsește f greu. E ok daca folosim șampon și atât, fără mască și balsam. Doar că lasă părul fără volum, îl încurcă (ceea ce mie nu mi se întâmplă niciodată), și deși este împotriva căderii părului, aceste cade în neștire. Îmi pare rău de extractele naturale, dar mie nu mi s-a potrivit deloc.
  În poză este cu capac portocaliu, dar eu l-am găsit cu capac alb.

11 comentarii:

  1. Bună seara,am avut aceeași problema cu acest șampon...parul meu arata ca o matura nu reușeam sa îl usuc complet am stat mai mult de 40 min cu feonul în par ...sunt la a 3 a spălare cu un alt șampon și abia reușesc sa scot aceasta ...chestie din cap,parca am spălat parul cu aracet,am încercat sa contactez compania vieții fără niciun răspuns,nu poți lasă comentarii la produse pe site-ul lor ,tare mult as vrea sa știe și alții exact ce efect "benefic" are acest produs ,lasa parul asa de lipicios ...sper sa reușesc sa transmit acest mesaj mai departe și ptr alte persoane.va mulțumesc mult ptr aceasta postare și posibilitatea de a împărtăși experienta mea neplăcută de altfel...va doresc o seara frumoasa! Lavinia

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună seara,am avut aceeași problema cu acest șampon...parul meu arata ca o matura nu reușeam sa îl usuc complet am stat mai mult de 40 min cu feonul în par ...sunt la a 3 a spălare cu un alt șampon și abia reușesc sa scot aceasta ...chestie din cap,parca am spălat parul cu aracet,am încercat sa contactez compania vieții fără niciun răspuns,nu poți lasă comentarii la produse pe site-ul lor ,tare mult as vrea sa știe și alții exact ce efect "benefic" are acest produs ,lasa parul asa de lipicios ...sper sa reușesc sa transmit acest mesaj mai departe și ptr alte persoane.va mulțumesc mult ptr aceasta postare și posibilitatea de a împărtăși experienta mea neplăcută de altfel...va doresc o seara frumoasa! Lavinia

    RăspundețiȘtergere
  3. Aceeasi problema am avut si eu. Am cumparat acest sampon datorita faptului ca avea f multe extracte naturale,insa am ramas complet dezamagita cand mi-am vazut parul incurcat,sarmos, lipicios si f f f greu de coafat. Initial l-am folosit prima data la mare si am crezut ca patul meu este asa din cauza apei de mare care este sarata insa nu era asa. Am revenit la samponul meu normal.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am aceeasi problema. Am folosit acest sampon si apoi am aplicat si un balsam, dar am parul incaract, lipicios, tern si aspru ca o matura. Inca imi cade, dar nu l-am folosit decat la doua spalari. Voi incerca doar samponul fara balsam dupa splare pt ca nu imi vine sa mai achizitionez un balsam din gama lor de produse.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie una mi a plăcut șamponul. Am dat vina pe faptul ca e natural și de aceea e foarte diferit de restul șampoanelor. Eu mi am clătit parul la sfârșit cu puțin oțet de mere (aciditate 5) și nu am mai avut parul încurcat sau lipicios (șamponul este făcut din saponificarea uleiurilor și de aceea lasă senzația asta însă după ce se usucă nu îl lasă gras).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De asemenea m a ajutat și împotriva mătreții pt ca hidratează scalpul.

      Ștergere
  6. Samponul este foarte bun pentru fata mea de 12 ani. Are par lung si toate celelalte sampoane ii creaza mancarime. Tot incercam diverse sampoane, acesta l-am luat pentru ca scrie ca are mai putine chimicale. Spala foarte bine, l-am incercat si eu, si este samponul pe care fata mea il prefera pentru ca ii face parul matasos si nu o mananca pielea capului asa tare.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ziua tuturor! :)
    Astazi am folosit samponul pentru prima data. Am folosit doar samponul, fara balasam dupa. Imediat dupa spalare, parul l-am simtit moale, nu a fost incalcit. Nu l-am pieptanat decat atunci cand a fost partial (sfert) uscat. Pieptanand ca de obicei, de la capete (varfuri) in sus, treptat, parul a fost descurcat usor si cu blandete. Doar cateva fire pierdute (ca dupa orice alta spalare). Dupa uscare (la aer, fara uscator)- acum parul se simte foarte matasos al atingere iar pielea scalpului curata si relaxata (fara mancarimi). Voi reveni dupa mai multe spalari.
    P.S. Imi cer scuze daca am facut unele greseli de ortografie sau exprimare, sunt studenta in Romania, abia am inceput sa invat limba Romana putin mai bine. Multumesc. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. P.S.2) Doar ca dupa folosirea samponului, parul meu este lipsit de volum. Parul meu este des dar subtire. (nu folosesc produse hairstyling). Alte sampoane fac parul sa arate cu mai mult volum dar il usuca foarte tare. (desigur, vorbesc doar despre parul meu si experienta mea) Multumesc. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Un produs foarte prost după părerea mea.Dupa uscata rămâne foarte serios parul si greu de pieptănat.Nu stiu cat de bun este pe termen lung ptr.par.

    RăspundețiȘtergere
  10. subscriu! cel mai prost sampon ever! parul meu arata de parca nici nu l-am spalat, e unsuros si incalcit. initial am crezut ca nu m-am spalat/clatit bine, dar a 3a spalare m-a convins sa-l arunc la gunoi.

    am vazut review-uri bune despre sabio, o sa il incerc pe acela:-)

    RăspundețiȘtergere