duminică, 1 martie 2015

Review "Cremă de corp Vivanatura cu ulei de portocale și unt de shea"

   Descrierea produsului:



   Preț: 14 lei 
   Cantitate: 250 ml

   Puncte tari    
  •  miros foarte plăcut, de portocale
  • hidratează foarte bine și catifelează pielea
  • este nevoie de puțin produs pentru a intra in piele
  •  97% substanțe naturale
  • Eu o folosesc și pentru mâini
  • Prețul este în concordanță cu calitatea produsului, deci merită.
   Puncte slabe- Eu nu i-am găsit niciun punct slab până acum.


Un comentariu:

  1. E crema pe care o folosesc și eu acum :))
    Îmi place tare mult mirosul, îmi parfumează toată camera!
    Eu i-am găsi un punct slab: nu e suficient de hidratantă, sau cel puțin nu pentru pielea mea care e cam uscată iarna...
    https://beautybazar.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere