marți, 7 aprilie 2015

Ieftin și bun?

       De-a lungul timpului am avut ocazia să folosesc destule produse de îngrijire, încât să pot să le descopăr avantajele și dezavantajele. Totodată, am reușit să le și compar și mi-am dat seama că nu întotdeauna ceea ce e scump e și bun și ce-i ieftin e prost. Mai jos voi face o listă cu produse ieftine (până în 20 lei) și bune folosite atât de mine, cât și de persoanele cărora le-am recomandat:
  • Lapte demachiant Herbagen (în jur de 10 lei în Kaufland, 14 lei în magazinele de produse naturiste; 200 ml;
           Deși am fost reticentă la început, acum sunt la al 5-lea flacon consecutiv.
         Review AICI.

  • Unguent cu pelin de la Mănăstirea Nera (în jur de 10 lei în magazinele de pruse naturiste; 40 grame;
        Inițial l-am cumpărat pentru cineva care avea cicatrici în urma acneei, dar am zis să am și eu în casă, că nu se știe niciodată când am nevoie.
         Review AICI 
  •  Argila de orice tip, fie că e albă, albastră, roșie. etc ( de obicei este până în 10 lei, în funcție de cantitate). Este potrivită pentru orice tip de ten, de aceea poate fi amestecată cu ulei de măsline, suc de castraveți, etc, în funcție de problemele tenului. Cea de la Aslavital în plic alb are și instrucțiuni pe spatele plicului.

  •  Mască de păr cu ulei de cocos Genera (18-19 lei, 500 ml)- Se găsește la Catena și acționează ca un balsam. Mirosul este extraordinar de plăcut, iar părul devine foarte mătăsos.
         Review AICI
  •  Balsam de buze Apidermaliv cu lăptișor de matcă, ulei de măsline și miere ( se găsește la magazinele de produse naturiste, costă 8-9 lei și are 10 ml).
         Review AICI

        Pe măsură ce voi folosi și alte produse sau îmi voi da seama că am omis vreunul, voi actualiza lista.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu