luni, 27 aprilie 2015

Review "Mască de față-tratament intensiv Pellamar"

       Descrierea produsului:



 


 




          Cantitate: 50 ml
       Preț: 30 lei (dar poate varia până la 35 lei)

          Părerea mea: Am comandat-o de pe site-ul celor de la Pellamar și am găsit-o la reducere. O folosesc de 3 săptămâni (de 2 ori pe săptămână) și pot spune că abia acum se văd ceva afecte. O folosesc doar pe bărbie, deoarece acolo sunt 2-3  semne care mă deranjează. A folosit-o și sora mea și prietenul meu de câteva ori (pe toată fața) și nu au avut nicio reacție adversă. Niciunul dintre noi nu a avut nevoie de dischetă demachiantă pentru a o îndepărta, deoarece a fost absorbită imediat în piele. Cele câteva semne (pete) au fost diminuate treptat (încă mai există ceva urme), iar zona respectivă este mult mai luminoasă. Consider că e o mască eficientă, iar prețul este unul acceptabil. Extractele naturale, dar mai ales nămolul terapeutic, îi oferă un mare avantaj. Este albicioasă, la fel ca și crema de zi din acceași gamă.
         În zilele în care nu aplic masca,  folosesc câteva picături de ulei de jojoba. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu