sâmbătă, 9 mai 2015

Review Argilă roșie Mayam

      Descrierea produsului:


           Cantitate: 100 gr
       Preț:  7 lei pe www.elemental.eu


            Părerea mea: Prima dată am folosit argilă acum 2 ani, dar nu roșie, ci albastră. Review-ul îl găsiți AICI . Ambele le-am folosit o dată pe săptămână, de preferabil într-o zi anume. Acum sâmbăta este zi pentru mască exfoliantă (în prezent argila roșie). Obișnuiesc să mai folosesc lapte demachiant amestecat cu zahăr sau mălai. 
        În comparație cu cea albastră, aceasta imediat cum se usucă, strânge foarte tare fața și dă o ușoară senzație de usturime. Pe etichetă scrie că se 
ține pe față 10-15 minute, dar în cazul meu după 5 minute e uscată. Și pentru ca mă strânge foarte tare, o clătesc imediat. Curăță în profunzime, la fel ca și cea albastră. Și, cum e normal, după aplic o cremă foarte hidratantă, potrivită unui ten uscat (căci așa este după clătirea argilei). Eu am la îndemână crema Apidermin Lux. Nu aplic foarte multă, deoarece este destul de grasă. Îmi place că intră repede în piele și pielea capătă strălucire. Repet, se folosește doar în cazul unui ten uscat, iar după exfoliere este perfectă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu