duminică, 24 mai 2015

Review Cremă demachiantă "fără lacrimi" Vivanatura

       Descrierea produsului:

 
        Cantitate:  145 ml
     Preț: 15 lei

     Părerea mea: Am cumpărat acest demachiant, deoarece mă plictisisem de cel de la Herbagen, consumasem 5 sticluțe consecutive, dar într-un timp îndelungat. M-am orientat către acesta pentru că vroiam să aibă o textură delicată, care să nu îmi irite ochii. Cuvintele cheie "fără lacrimi" mi-au atras atenția. De asemenea, am mizat pe experiențele anterioare cu această firmă, deoarece am folosit multe produse și nu am fost dezamăgită.


       PUNCTE TARI
  •  Ingredientele sunt naturale  în proporție de peste 90%.
  •  Nu irită ochii și nu provoacă usturimi.
  •  Se potrivește oricărui tip de ten.
  •  Nu usucă deloc pielea. După demachiere, aceasta rămâne catifelată.
  •  Mirosul este natural, de plante, iar mie îmi place foarte mult.
  • Raportul calitate-preț este unul bun. 
     PUNCTE SLABE
  •     Având recipient cu pompiță, se pierde cam mult produs la apăsare. Deci trebuie apasat cu atenție.
        Mai am câteva produse Vivanatura pe care le folosesc în paralel și cărora vreau să le fac review, dar mai durează puțin timp.
     

Un comentariu:

  1. E pe wishlist-ul meu acest demachiant! Îmi plac produsele de la Vivanatura și sunt curioasă să îl încerc :)
    https://beautybazar.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere