miercuri, 12 august 2015

Review Cremă hidratantă de zi Gerocossen pentru ten uscat și sensibil cu lăptișor de matcă, acid hialuronic și unt de shea

        Descrierea produsului: Formulă ușoară ce oferă pielii uscate și sensibile hidratarea zilnică de care are nevoie. Îmbogățită cu lăptișor de matcă, unt de Shea și acid hialuronic, ingrediente cu proprietăți remarcabile de hrănire și hidratare, crema ajuta la rehidratarea pielii, menținând-o supla și catifelată. Protejează pielea împotriva radiațiilor UV și a poluării.
         Cantitate: 50 ml
         Preț: În jur de 20 lei în magazinele cu produse naturiste.
         Face parte din gama Gerocossen Natural Lăptișor de matcă, iar ingredientele nu le găsesc pe internet și nici cutia  cremei nu o mai am.
    
 

     
          
                Puncte tari:
  •  Se potrivește foarte bine tenurilor mature, ridate. O folosește și mama mea și pătrunde foarte bine în piele și o hidratează.
  •  Eu  o folosesc doar pe obraji, pentru că e singura zona uscată de pe ten. Nu mi-a cauzat nicio iritație (nici mamei mele).
  •  Miroase foarte frumos.
  •  Toate cele trei ingrediente principale au efect antirid.
  •   Untul de shea este menționat drept unt cu SPF 6 (conform www.elemental.eu).
  •   Oferă o senzație răcoritoare.
  •   Prețul este unul foarte bun.
                   Puncte slabe:
  •  Am menționat la punctele tari că miroase frumos, dar parfumul nu ar fi trebuit să fie prezent în compoziția unei creme pentru ten sensibil într-o cantitate care să îl facă imediat sesizabil.

Un comentariu:

  1. Eu am comandat-o recent pe cea matifiantă, cu argilă. O să o încep în curând.
    În trecut, i-am cumpărat mamei una antirid, tot din gama aceasta. Mi s-a părut și mie mult prea parfumată...
    https://beautybazar.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere